Reference HELIOS - Hrbáček Servis s.r.o. - BüroKomplet


Reference HELIOS - Hrbáček Servis s.r.o.

Ostrý provoz od: 03/2015

Počet uživatelů: 5

Město/obec: Želechovice n. D.

www.hrbacekservis.cz

 

Hrbáček Servis s.r.o. soustředí své podnikání na prodej, pronájem a servis tiskových systémů Konica Minolta. V současné době je Hrbáček Servis partner firmy Konica Minolta s nejvyšším počtem prodaných barevných multifunkčních strojů formátu A3 v České republice. Hlavním působištěm firmy je Zlínský kraj, kde jde o jediného Elite Partnera značky Konica Minolta, ale své zákazníky má firma na celém území ČR.

Kromě tiskových systémů značky Konica Minolta působí Hrbáček Servis také v oblasti realizace slaboproudých rozvodů, kamerových systémů, zabezpečovacích a docházkových systémů. Na trhu je firma přes 15 let. Za tu dobu získala mnoho spokojených zákazníků, kteří oceňují zejména profesionální přístup, spolehlivost a flexibilitu.

 

Přínosy získané implementací řešení ServisDispečink:

„Každý měsíc ušetříme cca 12 hodin práce a k tomu máme vše na jednom místě.
Pavla Gerychová, dispečer servisu

Jako největší přínos vnímá firma fakt, že díky modulu ServisDispečink mají všechna data na jednom místě – evidenci strojů, evidenci instalací, historii servisních zásahů, včetně výměn náhradních strojů. Vše provázané, včetně evidence smluv a jejich exspirace. Díky tomu mají přehled a velmi rychle a jednoduše zhodnotí výnosy, nebo ztráty jednotlivých strojů, jejich vytížení a výtěžnost.

Velkým přínosem je také zautomatizování pravidelné fakturace. Systém hlídá, komu a co se má vyfakturovat na základě uzavřené smlouvy a faktury na zákazníky sám dle zadaných parametrů generuje.

Velkou úsporu času přineslo automatické načítání stavů strojů – stroje, které jsou umístěné u zákazníků, odesílají pravidelně e-maily s daty (stavy počítadel, blíží se servisní zásahy, nutnost doplnit toner či jiný spotřební materiál), které se nyní automaticky načítají do modulu ServisDispečink. Na základě toho se pak vystavují zákazníkům faktury, nebo plánují servisní zásahy. Díky tomu se oproti minulosti výrazně zjednodušilo zpracovávání těchto informací. Dříve měl Hrbáček servis systém na výpočet a importovali data do účetního systému. Všechna data zadávali nadvakrát. Dnes každý měsíc ušetří cca 12 hodin práce a ještě mají vše na jednom místě.

Po nasazení modulu ServisDispečink se zjednodušila také komunikace mezi dispečinkem a servisními techniky, už si nemusí neustále telefonovat a předávat papírové podklady, bát se, že někdo na něco zapomene. Dnes, po zaznamenání požadavku zákazníka do systému, odejde technikovi na e-mail zakázkový list se všemi potřebnými informacemi.

Když bylo dříve potřeba dohledat servisní zásah z minulosti, musely se informace dohledávat ve výdejkách ze skladu nebo ve skenech zakázkových listů, což bylo velmi zdlouhavé a nepraktické. Dnes je historie na jednom místě, informace jdou filtrovat podle stroje, jeho výrobního čísla, podle umístění stroje. Obsluha okamžitě najde nejen daný servisní zásah, ale také technika, který opravu prováděl, včetně materiálu a náhradních dílů, které při opravě spotřeboval.

 

Procesy využívané IS:

BKO - ServisDispečink

BKO - Smlouvy

BKO - Automatická fakturace